Набавка боје за обележавање хоризонталне сигнализације на улицама

Број Д6/2021
27.08.2021.г.


На основу Закона о јавним набавкама („Сл. гласник РС“ бр. 91/2019), објављујемо и упућујемо потенцијалним понуђачима
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ


Назив наручиоца: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'' 
Адреса наручиоца: Ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник  
Интернет страница наручиоца: www.direkcijats.rs
Врста наручиоца: Правно лице
Врста поступка набавке: Поступак набавке на коју се Закон о јавним набавкама не примењује, у складу са чланом 27, став 1, тачка 1) Закона о јавним набавкама
Врста предмета: Добра
За добра и услуге: опис предмета набавке: Набавка боје за обележавање хоризонталне сигнализације на улицама
Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора: Критеријум за оцењивање понуде је цена.
Начин преузимања конкурсне документације:
Конкурсна документација се може преузети:
- лично на адреси наручиоца: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник, сваког радног дана од 7,00 до 15,00 часова, до дана и часа истека рока за подношење понуда, уз писмено овлашћење, или 
- путем електронске поште на e-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. , сваког радног дана, у времену од 7,00 до 15,00 часова, или
- на интернет страници наручиоца www.direkcijats.rs
Начин подношења понуде и рок за подношење понуде: 
Привредни субјект понуду подноси непосредно или путем поште у затвореној коверти или кутији, затворену на начин да се приликом отварања понуде може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара или путем електронске поште на e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
На полеђини коверте или на кутији навести назив и адресу понуђача.
У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је потребно назначити да се ради о групи понуђача и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој понуди.
Понуду доставити на адресу: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник, са назнаком: „Понуда за набавку добара – Набавка боје за обележавање хоризонталне сигнализације на улицама, набавка број Д6/2021 - НЕ ОТВАРАТИ“  или послати путем електронске поште на e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Рок за подношење понуде је 03.09.2021. године до 12,00 часова.
Понуда се сматра благовременом уколико је примљена од стране наручиоца до 03.09.2021. године до 12,00 часова.
Место, време и начин отварања понуде: 
Јавно отварање понуда одржаће се  03.09.2021. у 12,30 часова, на адреси наручиоца Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник. Отварању понуда може присуствовати свако заинтересовано лице.
У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници подносилаца понуда.
Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда: 
Пре почетка поступка отварања понуда, представници понуђача, који ће присуствовати поступку отварању понуда, дужни су да наручиоцу предају писмена пуномоћја, на основу којих ће доказати овашћење за учешће у поступку отварања понуда.
Овлашћење мора бити заведено код понуђача (са бројем и датумом) и потписано од стране овлашћеног лица понуђача. Уколико представник понуђача не достави наведено овлашћење, представник ће бити третиран као општа јавност и неће моћи активно да учествује у поступку отварања.
Уколико поступку отварања присуствује законски заступник понуђача, неопходно је да се као такав легитимише изводом из АПР-а и личним документима (лична карта, пасош и др.). Уколико понуђач не достави наведени извод из АПР-а, Комисија ће пре почетка отварања понуде извршити проверу података на сајту АПР.
Рок за доношење одлуке: Оквирни рок у коме ће наручилац донети одлуку о додели уговора је 10 дана од дана отварања понуда.
Лице за контакт: Јовановић Јулија, дипл. економиста, e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

 

 pdfПозив за подношење понуда  pdfКонкурсна документација
pdfОдлука о додели уговора  

Услуга ревизије финансијских извештаја за 2021.годину

Број У11/2021
23.08.2021.г.


На основу Закона о јавним набавкама („Сл. гласник РС“ бр. 91/2019), објављујемо и упућујемо потенцијалним понуђачима

ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ


Назив наручиоца: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник''
Адреса наручиоца: Ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник
Интернет страница наручиоца: www.direkcijats.rs
Врста наручиоца: Правно лице
Врста поступка набавке: Поступак набавке на коју се Закон о јавним набавкама не примењује, у складу са чланом 27, став 1, тачка 1) Закона о јавним набавкама
Врста предмета: Услуге
За добра и услуге: опис предмета набавке: Услуга ревизије финансијских извештаја за 2021.годину.
Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора: Критеријум за оцењивање понуде је цена.
Начин преузимања конкурсне документације:
Конкурсна документација се може преузети:
- лично на адреси наручиоца: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник, сваког радног дана од 7,00 до 15,00 часова, до дана и часа истека рока за подношење понуда, уз писмено овлашћење, или
- путем електронске поште на e-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. , сваког радног дана, у времену од 7,00 до 15,00 часова, или
- на интернет страници наручиоца www.direkcijats.rs
Начин подношења понуде и рок за подношење понуде:
Привредни субјект понуду подноси непосредно или путем поште у затвореној коверти или кутији, затворену на начин да се приликом отварања понуде може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара или путем електронске поште на e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
На полеђини коверте или на кутији навести назив и адресу понуђача.
У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је потребно назначити да се ради о групи понуђача и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој понуди.
Понуду доставити на адресу: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник, са назнаком: „Понуда за набавку услуге – Услуга ревизије финансијских извештаја за 2021.годину, набавка бр. У11/2021 - НЕ ОТВАРАТИ“ или послати путем електронске поште на e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Рок за подношење понуде је 30.08.2021. године до 12,00 часова.
Понуда се сматра благовременом уколико је примљена од стране наручиоца до 30.08.2021. године до 12,00 часова.
Место, време и начин отварања понуде:
Јавно отварање понуда одржаће се 30.08.2021. у 12,30 часова, на адреси наручиоца Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник. Отварању понуда може присуствовати свако заинтересовано лице.
У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници подносилаца понуда.
Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:
Пре почетка поступка отварања понуда, представници понуђача, који ће присуствовати поступку отварању понуда, дужни су да наручиоцу предају писмена пуномоћја, на основу којих ће доказати овлашћење за учешће у поступку отварања понуда.
Овлашћење мора бити заведено код понуђача (са бројем и датумом) и потписано од стране овлашћеног лица понуђача. Уколико представник понуђача не достави наведено овлашћење, представник ће бити третиран као општа јавност и неће моћи активно да учествује у поступку отварања.
Уколико поступку отварања присуствује законски заступник понуђача, неопходно је да се као такав легитимише изводом из АПР-а и личним документима (лична карта, пасош и др.). Уколико понуђач не достави наведени извод из АПР-а, Комисија ће пре почетка отварања понуде извршити проверу података на сајту АПР.
Рок за доношење одлуке: Оквирни рок у коме ће наручилац донети одлуку о додели уговора је 10 дана од дана отварања понуда.
Лице за контакт: Поповић Слободанка, дипл. правник, e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.


 pdfПозив за подношење понуда pdf Конкурсна документација
pdfОдлука о додели уговора  

Услуга израде Пројекта саобраћаја и саобраћајне сигнализације за обележавање пешачког прелаза на делу државног пута ИБ-23

Број У10/2021
18.08.2021.г.
 

На основу Закона о јавним набавкама („Сл. гласник РС“ бр. 91/2019), објављујемо и упућујемо потенцијалним понуђачима
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ
 
 
Назив наручиоца: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник''
Адреса наручиоца: Ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник
Интернет страница наручиоца: www.direkcijats.rs
Врста наручиоца: Правно лице
Врста поступка набавке: Поступак набавке на коју се Закон о јавним набавкама не примењује, у складу са чланом 27, став 1, тачка 1) Закона о јавним набавкама
Врста предмета: Услуге
За добра и услуге: опис предмета набавке: Услуга израде Пројекта саобраћаја и саобраћајне сигнализације за обележавање пешачког прелаза на делу државног пута ИБ-23 у насељеном месту Трстеник на стационажи км 47+540 (деоница: Трстеник – Врњци)
Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора: Критеријум за оцењивање понуде је цена.
Начин преузимања конкурсне документације:
Конкурсна документација се може преузети:
- лично на адреси наручиоца: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник, сваког радног дана од 7,00 до 15,00 часова, до дана и часа истека рока за подношење понуда, уз писмено овлашћење, или
- путем електронске поште на e-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. , сваког радног дана, у времену од 7,00 до 15,00 часова, или
- на интернет страници наручиоца www.direkcijats.rs
Начин подношења понуде и рок за подношење понуде:
Привредни субјект понуду подноси непосредно или путем поште у затвореној коверти или кутији, затворену на начин да се приликом отварања понуде може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара или путем електронске поште на e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
На полеђини коверте или на кутији навести назив и адресу понуђача.
У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је потребно назначити да се ради о групи понуђача и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој понуди.
Понуду доставити на адресу: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник, са назнаком: „Понуда за набавку услуге – Услуга израде Пројекта саобраћаја и саобраћајне сигнализације за обележавање пешачког прелаза на делу државног пута ИБ-23 у насељеном месту Трстеник на стационажи км 47+540 (деоница: Трстеник – Врњци), набавка бр. У10/2021 - НЕ ОТВАРАТИ“ или послати путем електронске поште на e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Рок за подношење понуде је 25.08.2021. године до 12,00 часова.
Понуда се сматра благовременом уколико је примљена од стране наручиоца до 25.08.2021. године до 12,00 часова.
Место, време и начин отварања понуде:
Јавно отварање понуда одржаће се 25.08.2021. у 12,30 часова, на адреси наручиоца Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник. Отварању понуда може присуствовати свако заинтересовано лице.
У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници подносилаца понуда.
Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:
Пре почетка поступка отварања понуда, представници понуђача, који ће присуствовати поступку отварању понуда, дужни су да наручиоцу предају писмена пуномоћја, на основу којих ће доказати овлашћење за учешће у поступку отварања понуда.
Овлашћење мора бити заведено код понуђача (са бројем и датумом) и потписано од стране овлашћеног лица понуђача. Уколико представник понуђача не достави наведено овлашћење, представник ће бити третиран као општа јавност и неће моћи активно да учествује у поступку отварања.
Уколико поступку отварања присуствује законски заступник понуђача, неопходно је да се као такав легитимише изводом из АПР-а и личним документима (лична карта, пасош и др.). Уколико понуђач не достави наведени извод из АПР-а, Комисија ће пре почетка отварања понуде извршити проверу података на сајту АПР.
Рок за доношење одлуке: Оквирни рок у коме ће наручилац донети одлуку о додели уговора је 10 дана од дана отварања понуда.
Лице за контакт: Поповић Слободанка, дипл. правник, e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

 

 pdfПозив за подношење понуда  pdfКонкурна документација
pdfОдлука о додели уговора  

Услуга израде ИДП за реконструкцију тротоара на државном путу

Број У9/2021
17.06.2021.г.

На основу Закона о јавним набавкама („Сл. гласник РС“ бр. 91/2019), објављујемо и упућујемо потенцијалним понуђачима

ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ


Назив наручиоца: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник''
Адреса наручиоца: Ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник
Интернет страница наручиоца: www.direkcijats.rs
Врста наручиоца: Правно лице
Врста поступка набавке: Поступак набавке на коју се Закон о јавним набавкама не примењује, у складу са чланом 27, став 1, тачка 1) Закона о јавним набавкама
Врста предмета: Услуге
За добра и услуге: опис предмета набавке: Услуга израде ИДП за реконструкцију тротоара на државном путу IIA 189 на стационажи од 50+294 до 50+584 и на државном путу IIA 187 на стационажи од 31+853 до 32+213 у зони ОШ „Добрица Ћосић“ у Великој Дренови.
Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора: Критеријум за оцењивање понуде је цена.
Начин преузимања конкурсне документације:
Конкурсна документација се може преузети:
- лично на адреси наручиоца: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник, сваког радног дана од 7,00 до 15,00 часова, до дана и часа истека рока за подношење понуда, уз писмено овлашћење, или
- путем електронске поште на e-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. , сваког радног дана, у времену од 7,00 до 15,00 часова, или
- на интернет страници наручиоца www.direkcijats.rs
Начин подношења понуде и рок за подношење понуде:
Привредни субјект понуду подноси непосредно или путем поште у затвореној коверти или кутији, затворену на начин да се приликом отварања понуде може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара или путем електронске поште на e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
На полеђини коверте или на кутији навести назив и адресу понуђача.
У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је потребно назначити да се ради о групи понуђача и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој понуди.
Понуду доставити на адресу: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник, са назнаком: „Понуда за набавку услуге – Услуга израде ИДП за реконструкцију тротоара на државном путу IIA 189 на стационажи од 50+294 до 50+584 и на државном путу IIA 187 на стационажи од 31+853 до 32+213 у зони ОШ „Добрица Ћосић“ у Великој Дренови, набавка бр. У9/2021 - НЕ ОТВАРАТИ“ или послати путем електронске поште на e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Рок за подношење понуде је 25.06.2021. године до 12,00 часова.
Понуда се сматра благовременом уколико је примљена од стране наручиоца до 25.06.2021. године до 12,00 часова.
Место, време и начин отварања понуде:
Јавно отварање понуда одржаће се 25.06.2021. у 12,30 часова, на адреси наручиоца Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник. Отварању понуда може присуствовати свако заинтересовано лице.
У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници подносилаца понуда.
Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:
Пре почетка поступка отварања понуда, представници понуђача, који ће присуствовати поступку отварању понуда, дужни су да наручиоцу предају писмена пуномоћја, на основу којих ће доказати овашћење за учешће у поступку отварања понуда.
Овлашћење мора бити заведено код понуђача (са бројем и датумом) и потписано од стране овлашћеног лица понуђача. Уколико представник понуђача не достави наведено овлашћење, представник ће бити третиран као општа јавност и неће моћи активно да учествује у поступку отварања.
Уколико поступку отварања присуствује законски заступник понуђача, неопходно је да се као такав легитимише изводом из АПР-а и личним документима (лична карта, пасош и др.). Уколико понуђач не достави наведени извод из АПР-а, Комисија ће пре почетка отварања понуде извршити проверу података на сајту АПР.
Рок за доношење одлуке: Оквирни рок у коме ће наручилац донети одлуку о додели уговора је 10 дана од дана отварања понуда.
Лице за контакт: Поповић Слободанка, дипл. правник, e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.


pdfПозив за подношење понуда pdfКонкурсна документација
 pdfОдлука о додели уговора  

Data Deletion Instructions URL

jp trstenik is a mobile fintech app and we do not save your personal data in our server. According to Facebook policy, we have to provide User Data Deletion Callback URL or Data Deletion Instructions URL.

If you want to delete your activities for jp trstenik, you can remove your information by following these steps:

1.   Go to your Facebook Account’s Setting & Privacy. Click “Settings”
2.   Look for “Apps and Websites” and you will see all of the apps and websites you linked with your Facebook.





3.   Search and Click “jp trstenik” in the search bar.



4.   Scroll and click “Remove”.







5.   Congratulations, you have succesfully removed your app activities