Набавка боје за обележавање хоризонталне сигнализације на улицама и урбаног мобилијара 2

Број: Д9/2022
17.08.2022. године

 

На основу Закона о јавним набавкама („Сл. гласник РС“ бр. 91/2019), објављујемо и упућујемо потенцијалним понуђачима

ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ

 

Назив наручиоца: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник''
Адреса наручиоца: Ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник
Интернет страница наручиоца: www.direkcijats.rs
Врста наручиоца: Правно лице
Врста поступка набавке: Поступак набавке на коју се Закон о јавним набавкама не примењује, у складу са чланом 27, став 1, тачка 1) Закона о јавним набавкама
Врста предмета: Добра
За добра и услуге: опис предмета набавке: Набавка боје за обележавање хоризонталне сигнализације на улицама и урбаног мобилијара
Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора: Критеријум за оцењивање понуде је цена.
Начин преузимања конкурсне документације:
Конкурсна документација се може преузети:
- лично на адреси наручиоца: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник, сваког радног дана од 7,00 до 15,00 часова, до дана и часа истека рока за подношење понуда, уз писмено овлашћење, или
- путем електронске поште на e-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. , сваког радног дана, у времену од 7,00 до 15,00 часова, или
- на интернет страници наручиоца www.direkcijats.rs
Начин подношења понуде и рок за подношење понуде:
Привредни субјект понуду подноси непосредно или путем поште у затвореној коверти или кутији, затворену на начин да се приликом отварања понуде може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара или путем електронске поште на e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
На полеђини коверте или на кутији навести назив и адресу понуђача.
У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је потребно назначити да се ради о групи понуђача и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој понуди.
Понуду доставити на адресу: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник, са назнаком: „Понуда за набавку добара – Набавка боје за обележавање хоризонталне сигнализације на улицама и урбаног мобилијара, набавка број Д9/2022 - НЕ ОТВАРАТИ“ или послати путем електронске поште на e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Рок за подношење понуде је 23.08.2022. године до 12,00 часова.
Понуда се сматра благовременом уколико је примљена од стране наручиоца до 23.08.2022. године до 12,00 часова.
Место, време и начин отварања понуде:
Јавно отварање понуда одржаће се 23.08.2022. у 12,30 часова, на адреси наручиоца Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник. Отварању понуда може присуствовати свако заинтересовано лице.
У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници подносилаца понуда.
Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:
Пре почетка поступка отварања понуда, представници понуђача, који ће присуствовати поступку отварању понуда, дужни су да наручиоцу предају писмена пуномоћја, на основу којих ће доказати овлашћење за учешће у поступку отварања понуда.
Овлашћење мора бити заведено код понуђача (са бројем и датумом) и потписано од стране овлашћеног лица понуђача. Уколико представник понуђача не достави наведено овлашћење, представник ће бити третиран као општа јавност и неће моћи активно да учествује у поступку отварања.
Уколико поступку отварања присуствује законски заступник понуђача, неопходно је да се као такав легитимише изводом из АПР-а и личним документима (лична карта, пасош и др.). Уколико понуђач не достави наведени извод из АПР-а, Комисија ће пре почетка отварања понуде извршити проверу података на сајту АПР.
Рок за доношење одлуке: Оквирни рок у коме ће наручилац донети одлуку о додели уговора је 10 дана од дана отварања понуда.
Лице за контакт: Јовановић Јулија, дипл. економиста, e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

 

 pdfПозив з аподношење понуда pdf Конкурсна документација
pdfОдлука о додели уговора  

Продаја локала Зелена пијаца локал број 3

slika panoramaIMG 3781bilbord lokali pijaca

На основу Закона о јавној својини (Сл. гл.РС бр. 72/11, 88/13, 105/14, 104/16-др. Закон, 108/16 и 113/2017), члана 19 Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искориштавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда (Сл.гласник РС бр. 16/18) и Одлуке СО Трстеник бр. 022-64/2022-01 од 17.06.2022. године, Јавно предузеће за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник’’ из Трстеника

 

Р а с п и с у ј е

ОГЛАС

О ЈАВНОМ НАДМЕТАЊУ РАДИ ОТУЂЕЊА НЕПОКРЕТНОСТИ У ЈАВНОЈ СВОЈИНИ ОПШТИНЕ ТРСТЕНИК

 

 

Подаци о непокретности која се отуђује:

Предмет огласа је отуђење пословног простора, путем јаног надметања који се налази у објекту број 6, ЗГРАДА ПОСЛОВНИХ УСЛУГА – УГАОНИ ЛОКАЛ, изграђеног на катастарској парцели број: 4142/1, број посебног дела 3., начин коришћења: ПОСЛОВНИ ПРОСТОР ЗА КОЈИ НИЈЕ УТВРЂЕНА ДЕЛАТНОСТ – ЛОКАЛ 3, У ПРИЗЕМЉУ 11.40m2,, НА СПРАТУ 218.74m2,, корисне површине: 230m2,, уписан у Лист непокретности број: 4720 КО Трстеник, као јавна својина општине Трстеник.

Приступ локалу је предвиђен је из саобраћајнице у блоку „Зелена пијаца“, у чијем појасу регулације је изграђена припадајућа комунална инфраструктура (водовод, кишна и фекална канализација, гас).

Степен комуналне опремљености:

Локал се продаје у виђеном стању. Обавеза купца је да изврши завршне грађевинске радове у складу са пројектно техничком документацијом, која је урађена од стране продавца, као и да изврше изградњу и плате прикључке на мрежу комуналне инфраструктуре (електроенергетску, водоводну, канализациону, гасну), а све у року од девет месеци од дана закључења предуговора о купопродаји локала. Трошкови пореза, овере предуговора и уговора, укњижења и други евентуални трошкови, који могу настати из реализације овог правног посла, падају на терет купца. По завршетку комплетног објекта, добијањем употребне дозволе за објекат и укњижењем објекта у катастар, закључује се коначан уговор о купопродаји локала и купац стиче право на укњижење власништва.
Почетни износ цене за отуђење локала утврђена је на основу Обавештења о процени тржишне вредности Министарства финансија – Пореска управа – Група за контролу издвојених активности Трстеник, број: 103-464-08-00144/2022-0000 од 28.04.2022. године у износу од 679,815 евра по 1m2, што за укупну површину од 230m2, износи 156.357,41 евра и исти ће бити исплаћен у динарској противвредности по средњем курсу НБС, на дан уплате.
Јавно надметање ће се обавити дана 18.08.2022. године у просторијама Народног универзитета Трстеник, К. Милице бр. 16, сала Већнице на I спрату, са почетком у 12,00 сати.
Предметни локал се отуђује лицу које понуди највећу цену за предметни локал и које је дужно да потпише изјаву са назнаком излицитиране висине износа цене.
Висина депозита износи 10% од процењене вредности предметног пословног простора, односно 15.635,70 евра и исти се уплаћује у динарској противвредности по средњем курсу НБС, на дан уплате, на текући рачун општине Трстеник, број:840-811151843-89, по моделу 97, позив на број:80-103, а накасније до 17.08.2022. године.
Депозит учесника коме се отуђује локал биће урачунато у цену отуђења.

Набавка боје за обележавање хоризонталне сигнализације на улицама и урбаног мобилијара

Број: Д8/2022
16.05.2022. године

 

На основу Закона о јавним набавкама („Сл. гласник РС“ бр. 91/2019), објављујемо и упућујемо потенцијалним понуђачима

ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ

 

Назив наручиоца: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник''
Адреса наручиоца: Ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник
Интернет страница наручиоца: www.direkcijats.rs
Врста наручиоца: Правно лице
Врста поступка набавке: Поступак набавке на коју се Закон о јавним набавкама не примењује, у складу са чланом 27, став 1, тачка 1) Закона о јавним набавкама
Врста предмета: Добра
За добра и услуге: опис предмета набавке: Набавка боје за обележавање хоризонталне сигнализације на улицама и урбаног мобилијара
Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора: Критеријум за оцењивање понуде је цена.
Начин преузимања конкурсне документације:
Конкурсна документација се може преузети:
- лично на адреси наручиоца: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник, сваког радног дана од 7,00 до 15,00 часова, до дана и часа истека рока за подношење понуда, уз писмено овлашћење, или
- путем електронске поште на e-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. , сваког радног дана, у времену од 7,00 до 15,00 часова, или
- на интернет страници наручиоца www.direkcijats.rs
Начин подношења понуде и рок за подношење понуде:
Привредни субјект понуду подноси непосредно или путем поште у затвореној коверти или кутији, затворену на начин да се приликом отварања понуде може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара или путем електронске поште на e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
На полеђини коверте или на кутији навести назив и адресу понуђача.
У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је потребно назначити да се ради о групи понуђача и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој понуди.
Понуду доставити на адресу: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник, са назнаком: „Понуда за набавку добара – Набавка боје за обележавање хоризонталне сигнализације на улицама и урбаног мобилијара, набавка број Д8/2022 - НЕ ОТВАРАТИ“ или послати путем електронске поште на e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Рок за подношење понуде је 20.05.2022. године до 12,00 часова.
Понуда се сматра благовременом уколико је примљена од стране наручиоца до 20.05.2022. године до 12,00 часова.
Место, време и начин отварања понуде:
Јавно отварање понуда одржаће се 20.05.2022. у 12,30 часова, на адреси наручиоца Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник. Отварању понуда може присуствовати свако заинтересовано лице.
У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници подносилаца понуда.
Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:
Пре почетка поступка отварања понуда, представници понуђача, који ће присуствовати поступку отварању понуда, дужни су да наручиоцу предају писмена пуномоћја, на основу којих ће доказати овлашћење за учешће у поступку отварања понуда.
Овлашћење мора бити заведено код понуђача (са бројем и датумом) и потписано од стране овлашћеног лица понуђача. Уколико представник понуђача не достави наведено овлашћење, представник ће бити третиран као општа јавност и неће моћи активно да учествује у поступку отварања.
Уколико поступку отварања присуствује законски заступник понуђача, неопходно је да се као такав легитимише изводом из АПР-а и личним документима (лична карта, пасош и др.). Уколико понуђач не достави наведени извод из АПР-а, Комисија ће пре почетка отварања понуде извршити проверу података на сајту АПР.
Рок за доношење одлуке: Оквирни рок у коме ће наручилац донети одлуку о додели уговора је 10 дана од дана отварања понуда.
Лице за контакт: Јовановић Јулија, дипл. економиста, e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

 

 pdfПозив за подношење понуда  pdfКонкурсна документација
pdfОдлука о додели уговора  

Набавка горива за путничка возила за потребе наручиоца у току 2022.године

Број Д7/2022
08.04.2022.године

 

На основу Закона о јавним набавкама („Сл. гласник РС“ бр. 91/2019), објављујемо и упућујемо потенцијалним понуђачима
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ

 

Назив наручиоца: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'' 
Адреса наручиоца: Ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник  
Интернет страница наручиоца: www.direkcijats.rs
Врста наручиоца: Правно лице
Врста поступка набавке: Поступак набавке на коју се Закон о јавним набавкама не примењује, у складу са чланом 27, став 1 Закона о јавним набавкама
Врста предмета: Добра
За добра и услуге: опис предмета набавке: Набавка горива за путничка возила за потребе наручиоца у току 2022.године.
Понуђач у поступку јавне набавке мора доказати да поседује минимум:
- 1 (једну) бензинску пумпу на територији општине Трстеник,
- 1 (једну) бензинску пумпу на територији града Ниша,
- 3 (три) бензинске пумпе на територији града Београда,
- 1 (једну) бензинску пумпу на територији града Новог Сада,
- 1 (једну) бензинску пумпу на територији града Крагујевца,
и још минимум 20 (двадесет) бензинских пумпи на територији Србије на којима је могућe да се точи Евродизел и Евро премијум БНБ-95.
Примарно место испоруке добара је бензинска станица (пумпа) на територији насељеног места Трстеник, а по потреби и бензинске пумпе Понуђача на територији Србије. Понуђач је у обавези да достави списак свих пумпи са тачно одређеном локацијом.
Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора: Критеријум за оцењивање је најниже понуђена цена. У случају када су две понуде са истом понуђеном ценом Наручилац ће доделити уговор понуђачу са повољнијим условима плаћања. Уколико и ти услови буду исти, одлучиће   бољa мрежa распрострањености бензинских станица по Србији. Уколико и ти услови буду исти, наручилац ће уговор доделити понуђачу који буде извучен путем жреба. 
Начин преузимања конкурсне документације:
Конкурсна документација се може преузети:
- лично на адреси наручиоца: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник, сваког радног дана од 7,00 до 15,00 часова, до дана и часа истека рока за подношење понуда, уз писмено овлашћење, или 
- путем електронске поште на e-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. , сваког радног дана, у времену од 7,00 до 15,00 часова, или
- на интернет страници наручиоца www.direkcijats.rs
Начин подношења понуде и рок за подношење понуде: 
Привредни субјект понуду подноси непосредно или путем поште у затвореној коверти или кутији, затворену на начин да се приликом отварања понуде може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара или путем електронске поште на e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
На полеђини коверте или на кутији навести назив и адресу понуђача.
У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је потребно назначити да се ради о групи понуђача и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој понуди.
Понуду доставити на адресу: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник, са назнаком: „Понуда за набавку добара – Набавка горива за путничка возила, набавка број Д7/2022 - НЕ ОТВАРАТИ“  или послати путем електронске поште на e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Рок за подношење понуде је 15.04.2022. године до 13,00 часова.
Понуда се сматра благовременом уколико је примљена од стране наручиоца до 15.04.2022. године до 13,00 часова.
Место, време и начин отварања понуде: 
Јавно отварање понуда одржаће се  15.04.2022. у 13,30 часова, на адреси наручиоца Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник. Отварању понуда може присуствовати свако заинтересовано лице.
У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници подносилаца понуда.
Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда: 
Пре почетка поступка отварања понуда, представници понуђача, који ће присуствовати поступку отварању понуда, дужни су да наручиоцу предају писмена пуномоћја, на основу којих ће доказати овашћење за учешће у поступку отварања понуда.
Овлашћење мора бити заведено код понуђача (са бројем и датумом) и потписано од стране овлашћеног лица понуђача. Уколико представник понуђача не достави наведено овлашћење, представник ће бити третиран као општа јавност и неће моћи активно да учествује у поступку отварања.
Уколико поступку отварања присуствује законски заступник понуђача, неопходно је да се као такав легитимише изводом из АПР-а и личним документима (лична карта, пасош и др.). Уколико понуђач не достави наведени извод из АПР-а, Комисија ће пре почетка отварања понуде извршити проверу података на сајту АПР.
Рок за доношење одлуке: Оквирни рок у коме ће наручилац донети одлуку о додели уговора је 10 дана од дана отварања понуда.
Лице за контакт: Јовановић Јулија, дипл. економиста, e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

 

 pdfПозив за подношење понуда pdfКонкурсна документација
pdfОдлука о додели уговора  

Поновљени поступак Набавка канцеларијског материјала за потребе наручиоца у току 2022.године.

Број Д6/2022
21.03.2021.г.
На основу Закона о јавним набавкама („Сл. гласник РС“ бр. 91/2019), објављујемо и упућујемо потенцијалним понуђачима
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ
Назив наручиоца: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник''
Адреса наручиоца: Ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник
Интернет страница наручиоца: www.direkcijats.rs
Врста наручиоца: Правно лице
Врста поступка набавке: Поновљен поступак набавке на коју се Закон о јавним набавкама не примењује, у складу са чланом 27, став 1, тачка 1) Закона о јавним набавкама
Врста предмета: Добра
За добра и услуге: опис предмета набавке: Набавка канцеларијског материјала за потребе наручиоца у току 2022.године.
Време испоруке добра: максимум 48 сата од тренутка када се преда захтев за испоруку добра (факсом, мејлом или лично од овлашћеног лица кога именује наручилац).
Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора: Критеријум за оцењивање понуде је цена
Начин преузимања конкурсне документације:
Конкурсна документација се може преузети:
- лично на адреси наручиоца: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник, сваког радног дана од 7,00 до 15,00 часова, до дана и часа истека рока за подношење понуда, уз писмено овлашћење, или
- путем електронске поште на e-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. , сваког радног дана, у времену од 7,00 до 15,00 часова, или
- на интернет страници наручиоца www.direkcijats.rs
Начин подношења понуде и рок за подношење понуде:
Привредни субјект понуду подноси непосредно или путем поште у затвореној коверти или кутији, затворену на начин да се приликом отварања понуде може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара или путем електронске поште на e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
На полеђини коверте или на кутији навести назив и адресу понуђача.
У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је потребно назначити да се ради о групи понуђача и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој понуди.
Понуду доставити на адресу: Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник, са назнаком: „Понуда за набавку добара – Набавка канцеларијског материјала, набавка број Д6/2022 - НЕ ОТВАРАТИ“ или послати путем електронске поште на e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Рок за подношење понуде је 25.03.2022. године до 13,00 часова.
Понуда се сматра благовременом уколико је примљена од стране наручиоца до 25.03.2022. године до 13,00 часова.
Место, време и начин отварања понуде:
Јавно отварање понуда одржаће се 25.03.2022. у 13,30 часова, на адреси наручиоца Јавно предузећe за уређивање грађевинског земљишта ''Трстеник'', ул. Живадина Апостоловића бр. 8, Трстеник. Отварању понуда може присуствовати свако заинтересовано лице.
У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници подносилаца понуда.
Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:
Пре почетка поступка отварања понуда, представници понуђача, који ће присуствовати поступку отварању понуда, дужни су да наручиоцу предају писмена пуномоћја, на основу којих ће доказати овашћење за учешће у поступку отварања понуда.
Овлашћење мора бити заведено код понуђача (са бројем и датумом) и потписано од стране овлашћеног лица понуђача. Уколико представник понуђача не достави наведено овлашћење, представник ће бити третиран као општа јавност и неће моћи активно да учествује у поступку отварања.
Уколико поступку отварања присуствује законски заступник понуђача, неопходно је да се као такав легитимише изводом из АПР-а и личним документима (лична карта, пасош и др.). Уколико понуђач не достави наведени извод из АПР-а, Комисија ће пре почетка отварања понуде извршити проверу података на сајту АПР.
Рок за доношење одлуке: Оквирни рок у коме ће наручилац донети одлуку о додели уговора је 10 дана од дана отварања понуда.
Лице за контакт: Јовановић Јулија, дипл. економиста, e-mail Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

 

 pdfПозив за подношење понуда  pdfКонкурсна документација
pdfОдлука о додели уговора